Poprzedni |Następny | Drukuj | Zamknij okno

O G Ł O S Z E N I E

O  PRZETARGU  NIEOGRANICZONYM

 

 

I. Dane Zamawiającego i tryb zamówienia

 

Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Chełmie, ul. Wołyńska 11,
22 – 100 Chełm, NIP 563 – 20- 30 – 191, REGON 110 269 323,  tel. 082 563 05 19, fax. 082 563 05 19, Nr KRS 0000069323, e-mail: mspzoz@metronet.pl  ogłasza
w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz.1655 z późn. zm.)
przetarg nieograniczony na „Dostawę sprzętu medycznego dla potrzeb Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie”.

 

II. Przedmiot zamówienia

 

Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu medycznego dla potrzeb Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie, obejmująca następujące grupy sprzętu  :

 

Pakiet nr 1 

Aparat ultrasonograficzny do poradni ginekologiczno  - położniczej,

(kod CPV 33.11.22.00-0   - Aparaty ultrasonograficzne)

 

Pakiet nr 2

Videokolposkop do diagnostyki ginekologicznej wraz z oprogramowaniem

(Kod CPV 33.16.41.00-8 Kolposkopy)

 

Pakiet nr 3

Kardiotokograf położniczy z jedną głowicą.

(Kod CPV  33.12.32.30-9 Kardiografy

 

 

Szczegółowy opis i minimalne wymagania techniczne dotyczące zamawianego asortymentu zawierają załączniki nr 1 a i - 1 c do niniejszej specyfikacji, będące jej integralną częścią. 

 

Warunki dostawy , serwisu i Ogólne wymagania dotyczące wszystkich pakietów

 

1.    Transport i instalacja w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy.

2.    Przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu.

3.    Ramowe warunki serwisu gwarancyjnego:

a.    minimalny okres gwarancji  - 24 miesiące od daty uruchomienia potwierdzonego protokołem instalacji,

b.    dokonanie co najmniej 3 przeglądów sprzętu w okresie gwarancji.

c.    czas reakcji serwisu na przyjęte zgłoszenie nie dłużej niż 24 godziny w dni robocze,

d.    maksymalny czas usunięcia uszkodzenia (z uwzględnieniem wszystkich części zamiennych) nie dłużej niż 7 dni,

e.    naprawy gwarancyjne uprawniające do wymiany przedmiotu umowy na nowy (z wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika)  - nie więcej niż 3,

f.     w przypadku konieczności naprawy gwarancyjnej poza siedzibą Zamawiającego (miejscem instalacji urządzenia) wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca,

g.    każdy dzień naprawy gwarancyjnej przedłuża okres gwarancji o czas przerwy w eksploatacji.

4.    Oferowany sprzęt musi posiadać certyfikaty i aprobaty wymagane obowiązującymi przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896 ze zmianami) i wydanymi na jej podstawie aktami wykonawczymi. Poświadczenia spełnienia wymogów w tym zakresie Wykonawca dokonuje poprzez dołączenie kopii stosownych dokumentów do sporządzonej oferty.

5.    Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

6.    Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za część zamówienia przyjmuje się jeden pakiet wynikający z podziału określonego w niniejszej części SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert obejmujących mniej niż 1 pakiet.

 

III. Miejsce udostępniania Specyfikacji Istotnych Warunków

 

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://www.mspzoz.metronet.pl

 

Na wniosek Wykonawcy Zamawiający przekaże za opłatą SIWZ w formie pisemnej.

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia w formie pisemnej można odebrać w siedzibie Zamawiającego Miejski Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej  – pokój nr 106 ul. Wołyńska 11, 22-100 Chełm lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata za formularz SIWZ wynosi  20,00 PLN, którą trzeba wpłacić na konto: w Banku Spółdzielczym w Chełmie Nr 25 8187 0004 2001 0001 1745 0001

 

Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest - pan Mariusz Żabiński  - zastępca dyrektora MSP ZOZ, tel.  (82) 563 05 19, e-mail: mspzoz@metronet.pl w dniach pracy MSP ZOZ  w Chełmie w godz. 800 – 1400.

 

IV. Termin wykonania zamówienia

Wykonanie zamówienia ma nastąpić w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy nie później jednak niż do 21 grudnia 2009  r.

Istotne dla Zamawiającego postanowienia dotyczące wykonania umowy, znajdują się
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

Nie spełnienie powyższego wymagania dotyczącego terminu wykonania zamówienia spowoduje odrzucenie oferty.

 

V. Warunki udziału w postępowaniu

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

 

a)     posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

b)     posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

c)     znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

d)     nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

 

Ocena spełnienia przez Wykonawcę w/w warunków będzie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek.

VI. Informacje dotyczące wadium

 

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

VII. Kryterium oceny oferty i ich znaczenie

 

Do wyboru najkorzystniejszej oferty zamawiający przyjmuje jedno kryterium - kryterium najniższej ceny . Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty w zakresie każdego z pakietów określonych w części III SIWZ.

 

VIII.  Miejsce i termin złożenia ofert , otwarcia ofert oraz okres związania ofertą

 

Oferty  należy  składać  w   sekretariacie  MSP ZOZ Chełm pok. 106 ul. Wołyńska 11, 
22-100 Chełm lub za pośrednictwem poczty. Termin wpływu ofert do siedziby Zamawiającego upływa dnia
7 grudnia 2009 r.  do godz.10ºº.

Oferty, złożone po w/w terminie zostaną zwrócone bez otwierania po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę.

Oferta   powinna   być   złożona   w  dwóch  zamkniętych   kopertach, w kopercie wewnętrznej i zewnętrznej. Koperta wewnętrzna winna być opisana nazwą, adresem Wykonawcy i  odpowiednim hasłem: „OFERTA  SPRZĘT MEDYCZNY - PAKIET NR ……”. Koperta ta winna   być   włożona   do   zamkniętej   koperty    zewnętrznej   opisanej jedynie hasłem: „OFERTA SPRZĘT MEDYCZNY  - PAKIET NR …… - Nie otwierać przed dniem 7 grudnia 2009 r.  godz. 11.00 ”, a  przesłana za pośrednictwem poczty opatrzona nazwą i adresem Zamawiającego.

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 7 grudnia 2009 r. o godz. 11.00 w  pok. 106  Przychodni nr 1 przy ul. Wołyńskiej 11,  22-100 Chełm.

 

 

IX. Informacja dotycząca art. 41 pkt 12-15 ustawy

 

W niniejszym postępowaniu nie stosuje się przepisów art. 41 pkt. 12-15 ustawy dotyczących zawarcia umowy ramowej, ustanowieniu dynamicznego systemu zakupów, wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz zamówień uzupełniających.

 

/- / Lech Błazucki

Dyrektor

Miejskiego Samodzielnego Publicznego

Zakładu Opieki Zdrowotnej

w Chełmie

Chełm, dnia 27 listopada 2009 r.                                                                   

 

Ogłoszenie opublikowano w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27 listopada 2009   r. pod numerem 223925-2009

 

1.INFORMACJA   w sprawie kwoty, jaką Zamawiający  zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. *

________________słownie:____________________________________________________________________

2. Wpisano: Chełm, dnia ..……………………........ 2009 r., godz. ..............................

*Informacja wypełniona zostanie po terminie złożenia ofert, lecz przed ich otwarciem

 

 

Poprzedni |Następny | Drukuj | Zamknij okno