Poprzedni |Następny | Drukuj | Zamknij okno

OGŁOSZENIE

Dyrektor Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie informuje, że w okresie od 7 do 19 sierpnia 2008 r zostało przeprowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia pn: „Remont pomieszczeń Przychodni nr 2 Miejskiego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Chełmie przy ulicy Połanieckiej 11”.

Wartość zamówienia określona na podstawie kosztorysu inwestorskiego jest poniżej 14 000 EURO, w związku z tym nie stosowano przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.

Zamówienie zostało udzielone  z zastosowaniem art.72 i nast. Kodeksu cywilnego – w drodze negocjacji z czterema kontrahentami:

-          Przedsiębiorstwo Usług Mieszkaniowych spółka z o.o. ul. Bieławin 4, 22-100 Chełm;

-          Przedsiębiorstwo Budowlane „Partner” spółka z o.o. ul. Lwowska 13 W, 22-100  Chełm;

-          Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Embud” spółka z o.o. ul. Połaniecka 14/7, 22-100 Chełm;

-          Usługi Budowlane i Handel Halina Pawelec, Strupin Mały 76, 22-100 Chełm.

Analiza złożonych ofert wykazała, że najkorzystniejszą ofertę złożyła firma -       Usługi Budowlane i Handel Halina Pawelec, Strupin Mały 76 – wartość oferty 31 352,38 zł brutto.

Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 12 września 2008 r.  

lek. med. Lech Błazucki

Dyrektor MSP ZOZ

w Chełmie

Chełm, dnia  21 sierpnia 2008 r.

 

Poprzedni |Następny | Drukuj | Zamknij okno